Never look back!

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Emma - 25 december 2012 15:42

Hade en underbar dag, kväll och natt igår! började med att vi var hos mamma och firade, men gabbe for kl 18. och då hade vi precis ätit och en stund senare så öppnade vi julklappar. Jag fick en filt, underställ, handskar, två tröjor (vilka jag bara älskar! ) presentkort på stadium och intersport, pengar till vinterskor, pengar och ett täcke. 

Sen for jag till gabbes familj och va där hela kvällen och vi hade jätte trevligt! åt runt 22-23? nån gång och vid 00.00 öppnade vi julklappar, blev otroligt glad för både det jag fick och hur glad alla andra blev för vad det fick av mig! :D jag fick då en blus aktig t-shirt, smycken och en grejj så man kan doppa frukt i choklad :D as fint! :D 


Jag är otroligt nöjd över alla mina julklappar, och är otroligt glad över julen, den va underbar! verkligen. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards