Never look back!

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Emma - 20 december 2012 11:33

Idag så ska jag gå på nola revyn :D det är en revy som lärarna på nola skolan gör och den brukar vara underbar alla år! 

Jag kom ihåg då jag gick ettan på gymnasiet så var det: hur svårt kan det va? - tema, varav dom sa att vi på barn och fritid bara klippte och klistrade, hur svårt kunde det va?! ;) så efter det sa alltid min dåvarande pojkvän det till mig xD nej men dom är verkligen underbara! 

så nu detta år ska jag gå dit med två andra kompisar som också gått ut.. men som helle inte vill missa den ;) hehe. 

Men innan har jag burit in lite ved, ska nog bära in mer efter revyn och sen så ska jag på kvantum en sväng och köpa ett garn så jag kan fixa den sista julklappen som ska stickas :D känns så bra att jag i princip är klar med julklapparna! :D yihoo! 

Ikväll blir det middag hos gabbes föräldrar och sen så ska jag kanske till mamma och klä granen, men det får vi se hur det blir med det! 

Nu ska jag kolla lite grejjer på datorn, ta hand om lillsyrran som dessvärre är hemma från skolan idag och sen täknte jag nog dra.. och fixa det sista på frisyren så det stannar där ska va ;) haha. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards