Never look back!

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Emma - 11 december 2012 12:18

 

2 st limpmackor med kalles randiga kaviar och vaniljte med honung=MUMS! 

Detta är då alltså vad jag laddar med innan jag ska ut i kylan en sväng.. hehe. 

Av Emma - 11 december 2012 00:45

Jag till Energihuset och  var med på stationsträningen och sen gick jag hem igen. 

då jag gick hem kändes det så otroligt kallt och jag var så trött och less efter passet men jag hade ju inget val så det var bara att traska på.. 

Med dessvärre så tror jag att kroppen fick sig en smäll.. har nämligen riktigt ont i halsen och lite små ont i huvudet men jag hoppas verkligen att det hjälper med lite vaniljte-kur ;) hehe. blir nog till att stanna hemma imorrn, möjligtvis att jag går och hälsar på tanten som ligger på rehab :) 

Nä nu ska jag lägga mig och ta plats i sängen och vänta på att Gabbe ska komma och lägga sig så jag får lite värme! 

Ovido - Quiz & Flashcards