Never look back!

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma - 22 februari 2012 10:13

Tror jag ska fara till far ikv, så nu blir det till att städa och packa innan jag far på praktiken.. 

Drygt. 

Att städa alltså :p haha! 

Tur man har musik! :D


 

Av Emma - 20 februari 2012 13:48

 

Nytt inköp.. igen. Aja, 30kr! inte så farligt, värsta fjälls mössan med Elin! ;D 

Nästa gång jag får pengar ska jag köpa ett par solbrillor! :D


 

Är sugen på att klippa kort.. vet inte riktigt om jag vågar :s och sen nu då jag sparat mitt hår som fan till balen ska jag bara klippa av det då? Nej shit vilka problem alltås! ;)

haha! 

Av Emma - 16 februari 2012 17:48

           


För vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten.. FY FAN VA VI ÄR BRA!!!!  

Av Emma - 15 februari 2012 11:59

Så underbar känsla när man är påväg hem, går förbi ett hus där en man kör med en snö röjare, 

det är fint väder och man tänker att nog är ändå vintern härlig! 

Då mår man på topp! 

Nu har man målat naglarna och ska kanske gå ner och ta lite lunch :)

 

Av Emma - 14 februari 2012 20:21

                                                             

Av Emma - 14 februari 2012 11:36

Känns som att det kan vara dags nu.. 

Som att min tid är ute. Jag känner mig nöjd, även om jag inte är säker på att det är rätt beslut..

Om jag ångrar mig så är det ju inga problem. 


 

Av Emma - 10 februari 2012 10:41

Somnade tidigt inatt.. somnade vid typ tolv :p haha. 

Fast jag vaknade några gånger under natten också men somnade om på en gång! 

Och jag sov inte så bra på morgonen, men men! 

Nu är jag uppe, klädd och klar för att gå till skolan ca 15 min xD värt? nej! 

Efter det ska jag gå till min handledare som jag ska ha på praktiken och presentera mig och lite sådant, sen hämtar mamma mig så drar vi iväg och åker :D 

Vi ska köpa pistagenötter! :D hehe..

Sen får vi väl se vad dagen har att erbjuda oss :D 

hihi! 

 

Av Emma - 8 februari 2012 08:48

Vaknar och kollar på klockan och inser att jag har försovit mig och tänker att jag kan sova en stund till.. innan nästa lektionen börjar. Men så är jag alltid så bra med klockor på mornar så jag får för mig att jag måste ta bussen som går om 10 min för annars kommer jag för sent till den andra lektionen :o

Och medans jag då smsar med min kompis om det inser jag att det är ca en timmer kvar tills den börjar.. och jag behövde tydligen inte komma in till första lektionen.. sååå. Nu sitter jag här, lite trött vaken. Vä'ldigt hungrig, men vill inte ta nåt att äta för att jag har borstat mina tänder.. suck. Aja..


 

Ovido - Quiz & Flashcards