Never look back!

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Emma - 7 februari 2012 22:48

Åh jag är så excited inför helgen! 

jag och min mamma tänker nämligen ha en hel helg för oss själva! Bara hon och jag! :D

Vilket typ aldrig har hänt.. iallafall inte en hel helg, så det är jag glad för och jag kan knappt bärga mig! 

Är även super sugen på pistage nötter! Så jävla gott alltså! 

Hmm.. tror jag ska fundera lite på vad jag vill att vi ska äta i helgen också, ska se till att få nåt riktigt gott alltså :D 

Nä, nu ska jag se sista biten av top model Sverige och sen blir det nog att lägga sig i sängen! 

Av Emma - 7 februari 2012 15:52

Hade dans på idrotten idrotten idag, vi skulle egentligen ha åkt skidor men det va för kallt för det så vi slapp. 

Och då skulle vi vi fixa ihop en dans i tre grupper, man fick lappar där det stog olika "danssteg" och man skulle välja bort nån och bestämma i vilken ordning man skulle göra stegen :p

Och jag måste ju säga att vi var den bästa gruppen! Fel fri! inga tabbar alls ;D

Medans dom andra gjorde antal.. hehe. 

Nä nu ska jag gå och ta nånting att äta för att sedan dra iväg och träna :D

Ovido - Quiz & Flashcards