Never look back!

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Emma - 28 februari 2012 21:44

   

Och hon har gjort det igen.. Köpt ett par byxor och briller.. shit! 

inte bra för börsen detta! 

Nej! nu fåre va slut på allt shoppande! 

Av Emma - 28 februari 2012 14:56

Så.. all nervositet försvann.

Jag satt där och lyssnade på han, det sista vittnet, hur han förnekade att det var någon alls fysisk kontakt och att jag hade gått emellan.

Hur han, försvars advokaten menade på att efter som att min kusin muckat upp sig så fick han tåla en smäll.. den kunde ju liksom ha kommit från vem som helst.

Ilskan kom fram.. men jag kunde inget säga.. jag hade fått min tid att prata, och ge min syn på det hela. Jag fick inte argumentera. 

Men nu är det bort gjort! så otroligt skönt! 

 

Jag har iaf bytt karriär från försvars advokat till åklagare. 

Tänker då fan inte se till att få någon brottslig lindrat straff! nej nej! 

Ovido - Quiz & Flashcards