Never look back!

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Emma - 12 april 2013 17:26

mohahahah! 

jag ska få en glass av gabbe när jag hämtar honom! :D hihi.

men så vart jag as sugen på dricka men just eftersom att jag ska få glassen så ingen dricka för mig! 

det blev en loka päron istället! :D 

   

Av Emma - 12 april 2013 12:54

Snart dags för lunch, men innan tänkte jag bara visa min nya stil! ;)

   

Vad tycker ni? tror jag ska gå såhär i sommar, fett chill! ;) 







Fast nä! xD hahaha. aldrig! 

            

Detta är min outfit för idag.. än så länge iaf! haha :p 

tror däremot att skorna kommer åka av rätt så snabbt då jag ska göra nåt, men vi får väl se! måste ju börja töja ut skorna och härda fötterna inför sommaren, snart dags ju! ;)


Av Emma - 12 april 2013 09:30

God morgon! 

fett fint väder är det ute! 

och jag ligger inne med mys filten min och ba drar mig! 

iaf en stund till innan jag måste kliva upp och göra nytta! 


Ovido - Quiz & Flashcards