Never look back!

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Emma - 9 april 2013 23:23

Var och firade syster idag, hon fyller efentligen år på fredag men hon ska bort på torsdag och hela helgen så vi fira hon idag! Av mig fick hon en kavel och en musse pigg tröja ;) 

så där var det fullt ös med småbarn! ljud nivån var nog alldeles för hög xD speciellt om man ska gå efter det där ljud öret, jag kom ihåg att skolan köpte in ett sånt att ha i matsalen för att inte ljudnivån skulle bli för hög. 

Men jag förstår inte varför, jag menar tänker dom inte på att typ hela högstadiet inte bryr sig och kommer bara därför göra allt för att få ljudnivån på röd nivå. som var för högt! xD 

Lite roligt ändå! 

den gick sönder kan jag ju tillägga...

 

en sån! :D 

Av Emma - 9 april 2013 10:19

När jag ser bilder från taize som mina vänner lagt upp så ångrar jag mig lite grann över att jag inte for, 

men samtidigt så vet jag att det hade inte blivit samma sak om jag hade åkt, det hade inte blivit en lika bra resa. 

så det backar ändå upp mitt beslut, även om jag älskar taize så oerhört mycket! 


           

it is a place filled with love. 

Ovido - Quiz & Flashcards