Never look back!

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Emma - 26 mars 2013 21:11

Så jävla skönt! 

älskar att träna, förstår inte varför jag har så svårt att ta mig dit då jag innerst inne vet att jag trivs där.. 

Aja, jag tog mig igenom hela passet utan längre vilostunder vilket känns awesome! :D så lite stolt över mig själv sitter jag i soffan bredvid gabbe och gör ingenting! rätt så skönt! 


planerar lite havt vad jag ska göra imorrn, funderar på om jag ska gå på body jam eller inte, jag har ju tykt att det varit så svårt, och inte riktigt hängt med.. men vi får väl se, kanske bara far dit och tittar lite grann och är i gymet

;) hehe.



Av Emma - 26 mars 2013 18:48

så då var tiden inne för powerstrke (boxning) and she chickend out! 

Nej men allvarligt talat, jag är inte så pass tränad att jag känner att jag palla med både powerstrike och direkt efter sh'bam så jag valde att bara ta sh'bamen! :D 

fett kul! 

Så kanske dom har kommit med ett nytt pass, men vi ser väl! ;) 


hittade iaf, 2 t-shirtar, en att träna i och en vanlig vardaglig ;), ett par yoga byxor (fett sköna!) en tröj-kofta (att träna i) och en topp :D 

sen köpte jag lite hårfärg på ica också, är liite eller väldigt nervös inför resultatet, men vi får väl se hur det blir! ;) det kan ju faktiskt bli bra! ;)


Av Emma - 26 mars 2013 11:28

For på gymet igår! tyvärr blev det inget boxningspass igår men det satsar jag på idag! 

Jag körde hårt på både mage, rygg och ben, men konstigt nog så har jag inte så mycket träningsverk.. ;o

Snart så ska jag börja klä på mig och göra mig klar så ska jag och Gabbe fara till stan en sväng, tror vi ska gå faktiskt! det är ju så härligt väder!! ;) 

 

Ovido - Quiz & Flashcards