Never look back!

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Emma - 11 mars 2013 14:19

Så! vi hade ju tänkt att fara till fjälls på fredagen då sportlovet började men det blev en viss försening såå.. vi får på tisdag kväll istället! :) runt kl 20 nån gång for vi! :D 

Så hade vi kommit strax efter remmarn, ca 10 mil från ö-vik så upptäcker vi att gummit på släpvagnets däck har farit loss så den kör me fälgen bara :o så för pappa blev det bara att vända om igen och hämta ett däck, si han lämnade släpvagnen på parkeringsfickan vi stod på och så satt jag och elin kvar i vår bil med släpet framför oss! 

  

vi hade fett tråkigt så jag passade på att leka lite med hennes hår, men orkade inte göra nåt svårt xD och en maaaaassssssa ego pic råkade hamna i telefonen också! xD hahaha.

                   

Sen under veckan så blev det lite skoter åkning, mer ego bilder, lite dricka, och sen en kväll gick vi som "modeller" vi visade upp second hand kläder för dom i byn som dom sen kunde köpa :) tyvärr har jag inga bilder från det! xD 

     

men sista bilden visar min sminkning iaf, och jag hade även rött läppstift :) 


Och så till slut en bild på min packning som innehöll lite väl mkt kläder, hade ju packat för en hel vecka ute.. 

 

Det var min resa det! tyvärr vart det mest bara ego bilder, hade inte min kamera med mig och ville inte utsätta telefonen för allt för mycket kyla, jag har nog med otur som det är ;) heh.


Men nu är jag hemma igen efter en veckas onyttigheter så jag ska ta mitt lata arsel och fara och träna lite granna! :)

Ovido - Quiz & Flashcards