Never look back!

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Emma - 26 februari 2013 22:23

Har precis duschat efter ett sh'bam pass med mamma! 

vilket hon tyckte var otroligt jobbigt! :D hehe. Men det var bra kämpat av hon! det måste jag säga! 

Men idag.. jag var lite konstig imorse xD 

jag skulle klippa mig klockan 09.00 så jag hade ställt väckar klockan på 08.00 men då den väl ringer så tänker jag att det är johan som ska kliva upp (av någon konstig anledning..) så jag stänger av alarmet och somnar om, 08.40 kommer jag på att vafan det var ju min klocka som ringde för jag ska klippa mig! 

hahahahha. jag hann i tid iallafall-med 1 minut i marginal! xD


Före.

    


Efter.

     

sen så åt jag lunch med Gabbe :D vi åt på subway, och jag tog en med skagenröra, vilket jag inte skulle ha rostat, som jag kom på efteråt ;) heh. 

OCh efter det trallade jag och cecilia runt på stan varav hon visade mig en bok om carrie bradshaw i tonåren så det va väl klart att jag skulle köpa den! ;)

   

lite stora brillor kanske xD hahahahh

   

Tog en fika med cecilia. och sen är det boken jag köpte :D


sååå.. nu ska jag ta och läsa lite och sen sova! :D 

Ovido - Quiz & Flashcards