Never look back!

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Emma - 3 februari 2013 16:10

var ut med brudarna i fredags! så jävla roligt alltså! shiiit! 

dom blev lite oroliga där ett tag, inte för att jag veta varför, hade full koll på läget.. ;) men det är ju bra att man har kompisar som bryr sig, jag klagar verkligen inte! :D 

dom är underbara! 

tog en promenad hem och så flum som jag va så väl hemma i värmen tog jag en cider, lite kvällsfika är ju aldrig ;) hahahah. 

Så igår var jag bara hemma och tog det lugnt, samma sak har jag gjort idag, nu ska jag snart fara iväg och jobba och sen försöka ta mig till gymet för att se om jag inte kan köra ett hårt pass. men jag vet ju hur jag blir då jag ska gymma, brukar tappa motivationen ganska lätt :s aja, vi ser väl hur det går ;) 

nu ska jag hänga tvätten innan bara och kanske nåt att äta ;) 


Ovido - Quiz & Flashcards