Never look back!

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma - 2 oktober 2012 16:36

Jag ska börja med yoga! :D 

har lånat hem två böcker där det står både om yoga och tips på hur man kan göra och sånt. 

as nice! :D hehe.

Nu ska jag snart fara på body jam, det är ett pass som är lite mer som dans, det är riktigt roligt enligt mig! 

   

Av Emma - 1 oktober 2012 17:32

Jag klev upp imorse för att fara och träna på gymmet i förmiddags med mamma. 

Så tänkte jag göra en smoothie som jag kunde dricka efteråt men varken jag eller lill syrran fick någon ordning på mixern så jag ska göra det nu ikväll istället. Jag ska gå på ett pass klockan 19 också. 

och mellan dessa passs så har jag i princip sovit.. 

Inge bra inte :s men imorrn har kan jag sova lite längre än jag gjorde idag och så har jag lite mer att göra så förhoppningsvis somnar jag inte innan kvällspasset ;)

Fast nu när jag tänker på det kanske man ska fara och gymma en sväng.. haha. 

jag får se xD 


Nu ska jag leta inspiration till nånting på något vis, känner att jag är lite utan det just nu.. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards