Never look back!

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Emma - 14 oktober 2012 23:14

Ligger i sängen för att sova efter en dag på jobbet, och jag måste bara säga att jag trivs där! 

och idag hade jag jätte kul trots att det var otroligt mycket folk och att jag skulle göra så mycket på en och samma gång liksom. Men jag gillar det! 

Jag tycker det är roligt med fart! :D 

Den enda riktigt dåliga med det är att jag har just nu inga skor som passar jobbet.. jag har mina vanliga tennis skor och jag får så otroligt ont i fötterna :s jag är bara glad att jag inte känner det så mycket på jobbet, för då har jag tankarna på annat :D 

och jag ser faktiskt fram emot ännu ett pass imorgon, 10-14 :)

nej! nu ska jag mysa i sängen och he på nån bra serie.. självklart måste jag slänga in norrländska ;) hehe

 

yees.. I'm wierd.. and i'm happy! 

Ovido - Quiz & Flashcards