Never look back!

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Emma - 27 november 2012 16:21

Jag råkade vakna ett idag :s hade egentligen tänkt att kliva upp runt elva eftersom att jag hade lite saker att göra idag men efter att Gabbe gått till jobbet så sov jag väldigt djupt och vaknade första gången efter det klockan ett, men jag antara att jag behövde det, har ju faktiskt sovit lite i helgen.. 

Men jag var iaf iväg med lite sopor, glömde en påse men jag får ta och fara imorrn eller nåt, sen så var jag på stan med svärmora! :D (alltså jag älskar att säga det ordet, svärmora! ) så då köpte jag lill syrrans present och en julklapp till så nu har jag bara ca 4 kvar! :D wohoo! 

och just det! :D jag har nog fått hem en av mina julklappar som jag beställt också :D om det inte till och med är två! :D it's a happy day! :D 

Nej, nu ska jag hålla på med en julklapp :D 

 

Ovido - Quiz & Flashcards